OPIS SCHORZENIA

STOPY PŁASKO-KOŚLAWE koślawość stępu, czyli uciekanie kostki przyśrodkowej do środka, powoduje obniżenie łuku podłużnego stopy. W związku ze złym ustawieniem kości stawu skokowego i stopy, dochodzi do przeciążeń, stanów zapalnych i bólu. Zaburzone jest ustawienie podstawy organizmu, co wpływa negatywnie nie tylko na stopy, ale także na stawy wyżej położone. Stopy płasko koślawe mogą powodować przeciążenie i ból kolan, wpływać na ból bioder i odcinka lędźwiowego kręgosłupa.

Dolegliwości mogą być różne, w samej stopie może boleć “wszystko”. Ból może być odczuwany po przyśrodkowej stronie stopy, gdzie kość łódkowata jest mocno wypychana z szeregu kości stępu, a więzadła i mięśnie stabilizujące staw skokowy od przyśrodkowej strony są rozciągane. Od strony zewnętrznej kostka napiera na kość skokową powodując bolesną kompresję. Zwiększony nacisk kości stępu może powodować ból spowodowany podrażnieniem mięśnia piszczelowego tylnego czy rozcięgna podeszwowego.

Przywrócenie prawidłowego ustawienia pięty i stawu skokowego, odciążenie łuku podłużnego stopy i przywrócenie prawidłowej pracy stopy.

Płasko-koślawość stóp

Płasko-koślawość stópPłasko-koślawość stóp, jakie wkładki do butów do biegania, jakie wkładki do butów sportowych, jakie wkładki na płaskostopie, jakie wkładki na płaskostopie poprzeczne, komputerowe badanie stóp, koślawość kolan, koślawość kolan wkładki, koślawość pięt, koślawość pięt wkładki, leczenie płaskostopia, miękkie wkładki do butów, najlepsze wkladki do butow, najlepsze wkładki do butów, napięcie mięśniowe, ortopedyczne wkladki do butow, ortopedyczne wkładki do butów, ortopedyczny, ostroga piętowa wkładki, ostrogi piętowe, ostrogi piętowe wkładki, ostrogi piętowe wkładki do butów, pelota ortopedyczna, pelota wkładka, peloty na płaskostopie poprzeczne, platfus poprzeczny, płaskostopie jak leczyć, płaskostopie leczenie, płaskostopie podłużne, płaskostopie podłużne i poprzeczne, płaskostopie poprzeczne, płaskostopie poprzeczne i podłużne, płaskostopie poprzeczne leczenie, płaskostopie poprzeczne wkładki, płaskostopie poprzeczne wkładki cena, płaskostopie poprzeczne wkładki ortopedyczne, płaskostopie poprzeczne wkładki scholl, płaskostopie poprzeczne wkładki żelowe, płaskostopie u dorosłych leczenie, płaskostopie u dzieci, płaskostopie wkładki, podkładki do butów, podpiętki, podpiętki do butów, podpiętki na ostrogi, podpiętki ortopedyczne, podpiętki ortopedyczne dla dzieci, podpiętki ortopedyczne do butów, podwyższające wkładki do butów