Ból kolana

Ból kolanawkładki profilaktyczne do butów dla dzieci, wkładki profilowane, wkładki profilowane dla dzieci, wkładki profilowane do butów, wkładki profilowane do butów dla dzieci, wkładki pronujące, wkładki pronujące stopę, wkładki rehabilitacyjne do butów, wkładki sportowe, wkładki sportowe do butów, wkładki supinacyjne, wkładki supinujace, wkładki supinujące, wkładki supinujące cena, wkładki supinujące dla dzieci, wkładki supinujące dla dzieci cena, wkładki supinujące dla dzieci warszawa, wkładki supinujące korytkowe, wkładki supinujące korytkowe dla dzieci, wkładki supinujące pięty, wkładki supinujące tyłostopie, wkładki supinujące warszawa, wkładki supinujące z pelotą, wkładki termoplastyczne, wkładki termoplastyczne cena, wkładki termoplastyczne warszawa, ból kręgosłupa, ból w kolanie, cena wkładek ortopedycznych, cena wkładek ortopedycznych dla dzieci, cienkie wkładki do butów, czarne wkładki do butów, dla niego, do butów, dobór wkładek ortopedycznych, dobre wkładki do butów, dobre wkładki do butów trekkingowych, gdzie kupić wkładki do butów, gdzie kupić wkładki ortopedyczne, gdzie zrobić wkładki ortopedyczne w warszawie

OPIS SCHORZENIA

Ze względu na złożoną budowę stawu kolanowego i fakt że jest to jeden z najbardziej obciążanych stawów naszego organizmu, ból może mieć bardzo różne przyczyny.

Ból kolana może być wywołany między innymi przez :

• koślawe lub szpotawe ustawienie pięt,
  • koślawe bądź szpotawe ustawienie kolan,
  • nadwagę,
  • przeciążenie wysiłkowo – obciążeniowe (stan zapalny, zmiany zwyrodnieniowe)
  • złą pracę mięśni – ich osłabienie bądź nadmierne napięcie (powodujące bóle przeciążeniowe),
  • podrażnienie i przeciążenie struktur stawu kolanowego:
    • boczne przyparcie rzepki,
    • uszkodzenie łąkotki,
    • uszkodzenie więzadeł,
    • zespół pasma biodrowo – piszczelowego,
    • zapalenie przyczepu mięśni “gęsiej stopki”,
    • zapalenie przyczepu więzadła rzepki (kolano skoczka),
    • zapalenie kaletek kolana,
    • torbiel Backera,
    • przerost błony maziowej.

W zależności od przyczyny ból kolana może mieć różny charakter. Ból kolana może być miejscowy bądź uogólniony, kłujący, pulsujący, rozpierający. W wyniku stanu zapalnego kolano może być opuchnięte i rozgrzane. Może boleć przez cały czas bądź w określonych sytuacjach.

W przypadku bólu kolana, stosując indywidualne wkładki, możemy wpływać poprzez ustawienie stopy na odpowiednie odciążenie kolana, wsparcie i zapewnienie komfortu oraz odpowiedniej amortyzacji stawom.

Ból kolana